A Girls harmadik évadjával egy időben mutatta be az HBO új sorozatát, a Lookingot, ami szintén nagyvárosi fiatalokról szól, csak éppen San Franciscó-i meleg férfiakról. Emellett a Broad City kifejezetten a Girls gerjesztette hullámokon jutott be a tévébe: a Comedy Central komédiájában szintén huszonéves, magukat vállaló lányok birkóznak a New York-i léttel.
Mindhárom sorozat első, illetve új szezonja mostanában ért véget, elmondjuk, hogy mi a jó és a rossz bennük, hogy melyiken lehet a legnagyobbakat nevetni. Az egyikben a művészet nevében bérelnek fel egy hímringyót.
Az egész világ egy nagy közösségi média, úgyhogy nincs mit csodálkozni azon, hogy könyvek, képregények és filmek feldolgozása után különböző közösségi alkalmazásokból is tévésorozatok születnek.
Valamennyire például itthon is nézték a William Shatner nevével fémjelzett, $#*! My Dad Says című sorozatot, amely egy Twitter-fiók bejegyzésein alapult. Justin Halpern komédiaíró édesapja beszólásáit tette ki a netre, a gyorsan jött siker és a több millió követő pedig hozta magával a könyvszerződést és végül a tévé, pontosabban a CBS érdeklődését is. A sorozat csak egy évadot élt meg, de nem ez volt az egyetlen próbálkozás, hogy tweetekből építsenek tévés forgatókönyvet.
Miközben a Girls a januárban induló második szezonra készül, író-rendezője és főszereplője, Lena Dunham pedig hosszú vívódást lezárva végül 3,7 millió dollárért adta el esszégyűjteményét, egy másik posztfeminista, hipszter csajokról szóló sorozat is a képernyőn landolt. A Broad Cityt mégsem nevezhetjük új műsornak, hiszen a weben már két évadot is megélt.