A nyolcbites videójátékká alakítás után itt az új dili, aminek a lényege, hogy a sorozatokból musicalváltozatokat csinálnak. Tavaly a Breaking Badet állították így színpadra, de az inkább csak vicces volt a gyerekszereplők miatt, hiszen egy iskolai produkció volt.
Ez a mostani videó sem véresen komoly, de eggyel professzionálisabb előadás, a Mad Ment ugyanis a híres komédiás kollektíva, az Upright Citizens Brigade alakította musicallé, és például elég hamar kiderül, hogy Peggyt egy férfi alakítja. A 38 perces videóban az egész musicalt végignézhetitek, de vigyázat, a mostani szezonzárásig göngyölítik benne a dolgokat.
Igazán sok értelme nincs persze a műsornak, a sorozat egyértelműen jobb, de kicsit azért lehet rajta nevetni.
via NY Observer
Félidejéhez érkezett a Mad Men (Reklámőrültek) utolsó szezonja, amit a Breaking Bad befejezéséhez hasonlóan kettévágva, két hétrészes körben tálal az AMC. Az első blokk tehát véget ért, a folytatás jövőre érkezik. Összegzésünkből kiderül, hogy bevált-e a stratégia, és persze az is, hogy mi van Donnal és a nőkkel, továbbá az évad szomorú meglepetése is szóba kerül. Tizenkét pontban szedtük össze a lényeget.
Betty szereti a gyöngyöket, az aranyt viszont imádja.
Idén a szokottnál kicsit korábban, augusztus végén tartják az Emmy-gálát, a 66. alkalommal osztják ki a díjakat. A tévéstúdiók javában kampányolnak, hogy minél több jelölést gyűjtsenek be, és így tesz az AMC is a Mad Mennel, aminek most a True Detective-vel és a Breaking Bad zárószezonjával kell megmérkőznie.
A Mad Men eddig 15 Emmy-díjat nyert, és 97 jelölést szerzett. Valószínűleg mindkét szám emelkedik idén, de hogy biztosra menjenek, egészen szuper plakátokat is bevetettek, amiken a Mad Men szereplői a hatvanas évek stílusában reklámoznak valamilyen rájuk jellemző terméket, és egyben a sorozat mellett szóló szavazásra is buzdítanak.
Joan persze, hogy vörös hajfestéket reklámoz, és király Pete pomádéja, meg Don napszemüveg-hirdetése is, de a legjobb, hogy Sally Draper, Don lánya gyermekruháhazatot népszerűsít, és ahogy a fiktív reklámszöveg is mondja, ő, illetve az őt játszó Kiernan Shipka tényleg a szemünk előtt nőtt fel.
Az HBO bomba reklámokkal népszerűsíti GO szolgáltaltatását, aminek a lényege, hogy ide beregisztrálva a csatorna előfizetői temérdek tartalomhoz juthatnak hozzá online, és ezeket mobilon, táblagépen, és videjátékokon is nézhetik.
A reklámok egy mindenki előtt ismert jelenséggel viccelnek, amikor csak egy tévé van, és a gyerekeknek muszáj a szülőkkel együtt tévézni. Ez nagyon kellemetlen tud lenni, de itt persze mulatságos, ahogy az apa reagál Adam és Hanna ágyjelenetére a Girlsből, vagy amikor az anyuka megállítja az adást, hogy biztosítsa a gyerekeket, ők nem készülnek válásra és még 27 év után is szexelnek, vagy éppen, hogy neki nem lenne baja azzal, ha a lánya leszbikus lenne. De például Paul Rudd is csak a szülők meggyőződése szerint szerepel a Trónok harcábán!
Hiába, az HBO nem olyan sorozatokat csinál, amit együtt néznek a gyerekek a szülőkkel, ezért jó ugyebár a GO, amit bárhol, bármin lehet nézni.
Az HBO GO itthon is létezik, és elérhető az Invitel, a Telekom, a Vidanet, a TARR Kft és a Vác Városi Kábeltelevízió előfizetői számára, csak az UPC hálozatában nem. Így számomra se :(
Még több videó a folytatásban!
Elkezdődött a Mad Men utolsó szezonja, pontosabban annak első fele, az idei hétrészes etap. Don Draper nem lett boldogabb, Pete Campbell viszont kisimult, a női karaktereket pedig még mindig női mivoltuk akadályozza az érvényesülésben. A Time Zones szuper első rész volt.
A múltkor beszámoltunk arról, hogyan csinálnak viccet egy websorozatban a Mad Menből, amiért alig van benne fekete szereplő, miközben ezt nem engedhetné meg magának a hitelességére híresen büszke sorozat.
A Leroy and Clarkson ügynökség videójában újra humorral feketítik be a Mad Men világát és a korszak egyik filmzsánerét is kinevetik benne. A négyperces munka egy olyan képzeletbeli blaxploitation film előzetese, ami a hatvanas-hetvenes évek New Yorkjában, egy reklámügynökségen játszódik, természetesen egy Don Draper-szerű főhőssel. A blaxploitation filmek a korai hetvenes években terjedtek el, jellemzően szegény, feketék lakta negyedekben játszódó gengsztersztorik voltak, főhősük pedig általában egy kegyetlen, nőcsábász fickó. Ebben az álelőzetesben is van ilyen figura, nem is akárki: Don-O-Mite!!!
Április 13-án tér vissza a Mad Men - Reklámőrültek, az AMC népszerű, a hatvanas évek New York-i reklámvilágát bemutató sorozata. Mielőtt elindulna a hetedik évad, bemutatunk néhány olyan sorozatot, amely a Mad Men gerjesztette hullámokon érkezett a közelmúltban. Az egyikben jelenkori reklámosok, a másikban egy titkárnő a főszereplő, a harmadikban pedig nem Don Draper a főhős neve (mint a Mad Menben), hanem Ron Rapper.
A látványos plakát és a repülős fotók után megérkeztek a portrék is a Mad Men április 13-án kezdődő hetedik szezonjához.
A múltkor megmutattuk a Mad Men színesen kanyargó új plakátját, és az első teasert is az április 13-án kezdődő hetedik évadhoz. Abban a néhány másodpercben azt láthattuk, ahogy Don Draper lesétál egy repülő lépcsőjéről, és az azóta nyilvánosságra hozott fotókon is központi elem maradt a repülés.
A sok színes ruhába és a légi közlekedésbe beleláthatjuk, hogy a történet főszereplői végképp megérkeztek a hetvenes évekbe, illetve több, mint valószínű, hogy New York mellett újra fontos helyszín lesz Los Angeles is.
A Mad Men április 13-án induló új szezonjához legendás reklámgrafikus rajzolt plakátot, és már a hetedik évad első, egészen apró előzetese is látható.