Mit mond el a választókról, hogy milyen sorozatot néznek? Lehet, hogy egyáltalán semmit, de a Buzzfeed infografikája attól még nagyon érdekes, főleg pár nappal az amerikai elnökválasztás előtt. Az ábrán az Engage Facebook látogatottsági adatok alapján végzett kutatásának eredménye jelenik meg, vagyis az, hogy a különböző sorozatok nézői Obamára vagy Romneyra voksolnak-e nagyobb valószínűséggel.
Középen áll a CSI: A helyszínelők és a Seinfeld, az N.C.I.S. nézői viszont már inkább Romney felé húznak, akár az American Pickers tábora, amely lelkesen követi, ahogy két ember a Közép-Nyugaton autózik és antik tárgyakra vadászik.
A címben említett Walking Dead nézőinek a grafika szerint Obama a szimpatikusabb, de sokkal meggyőzőbb a 30 Rock (A stúdió) fölénye, az meg teljesen egyértelmű, hogy Aaron Sorkin Híradósok című sorozatának nézői kőkemény demokraták.
Facebook-statisztikák alapján készült a következő ábra is (mindkettő kattintásra nagyobb lesz), csak ezen az látható, hogy a nagy tévécsatornák oldalán milyen politikai beállítottságot sugallhat a közösségi klikkelés.
Középen a sport (ESPN) és a Discovery Channel, de a History vagy a The Weather Channel nézői már inkább Romney-pártiak, Obama felén pedig ott van az HBO, az MTV, a CNN vagy az MSNBC.