Remek eligazítás azoknak, akik olyan szakállat szeretnének, amilyen Saulnak van, olyan hajat, amilyen a bipoláris Carrie-nek (Közel-Keleten és Washingtoban sem változik a frizura ugyebár), vagy olyan ellenálló arcbőrt, ami mindig ugyanúgy mutat Brodyn, történjen vele bármilyen megpróbáltatás is. (A Homelandről és az aktuális második évadról itt írtunk bővebben.)
Nagyobb méretért kattints az ábrára, és legyen Homeland-fizimiskád!
A Film School Rejectsen követték el a fenti videót, amelyben az látható, hogy mi lett volna, ha Az ördögűző nem minden idők egyik legijesztőbb filmje, hanem egy tipikus nyolcvanas évekbeli amerikai szitkom lett volna. Az ördögűző jeleneteiből összevágott kisfilmben a feszültséget alákevert hahotázás váltja, az erőszak pedig nem más, mint fergeteges humor. Mindez a kornak megfelelő főcímzenével és reklámokkal ellátva.
Legalábbis a Brody hadnagyot játszó színész, Damian Lewis gyerekei szerint.
A hatéves Manonnak és az ötéves Gullivernek nehéz sors jutott: nem elég, hogy az apjuk a legmenőbb sorozatban játszik, az anyjuk, Helen McCrory is színésznő (többek között a Harry Potterben és A leleményes Hugóban játszott mostanában). A két gyerek az anyjuk szerint nem nagyon érti, hogy "Damiannek és nekem miért nincs normális munkánk". A színésznő szerint a gyerekeiknek nem sok fogalmuk van arról, hogy valójában mit csinálnak, és nem is érdekli őket a téma.
Anyu és apu munkában a Hugo bemutatóján
Napjaink egyik legjobb komédiájának, a Communitynek nem csak paintballos epizódjai, hanem Halloween-tematikájú részei is felejthetetlenek. Utóbbi ünnephez közeledve idén is kitalált valamit a stáb, és mivel most nincsenek képernyőn, más formában támadnak. Az interaktív játékban a rajongók saját maguk alakíthatják a Community Horror Picture Show-t, amely az elmúlt szezonok vonatkozó jeleneteinek felhasználásával készült. Többféle forgatókönyv alapján is lehet játszani, a karaktereknek felkínált lehetőség közül pedig mi választhatunk. Oltári!
A címnek magunk is bedőltünk, de nem kell megijedni, nem a Nirvana történetéből forgatnak sírós-nevetős komédiát. Ez a Smells Like Teen Spirit ugyanis Dave Goetsch, a The Big Bang Theory showrunnerének legújabb sorozatötletét takarja, amelyből már be is rendelte a pilotot a CBS. Egyelőre annyit lehet tudni, hogy a többkamerás komédia főszereplője egy 18 éves fiú lesz, aki otthagyja a Harvardot, és inkább felépít egy szenzációs internetes céget. Mindezt egykori rocker szülei garázsából irányítja, rajtuk kívül nővére is a legjobb barátja segíti majd a vállalkozásban.
Mást nem nagyon tudunk ehhez hozzátenni, viszont itt egy interjú a Nirvanával a belga tévében, 1991-ből:
Agresszív, akarnok dög a főnöke? Egy agyatlan barom, aki ordítva aláz meg bárkit, ha úgy tartja kedve? Menjen haza, indítsa el a Bosst, lélegezzen nagyokat és nyugodjon meg. Nézze, hogy lehetne még rosszabb. Élvezze, hogy másnak még rosszabb.
Amióta végetért a Wire, mindig nagy öröm más műsorokban felfedezni a baltimore-i utcák legendáit. A következő alkalom november elején lesz, amikor a híres séf, Anthony Bourdain No Reservations című műsorában a Wire-ben Omart alakító Michael K. Williams és a Marlo Stanfield szerepében megismert Jamie Hector vendégeskedik. A No Reservations 2005 óta van képernyőn, epizódjaiban Bourdain mindig egy-egy hely, ország, város konyháját mutatja be. Mivel a sztárséf már korábban bejelentette, hogy a CNN-re költözik, az idei az utolsó évad. A november 5-én esedékes finálé helyszíne New York lesz, ahol Brooklyn nyolc éttermét fogja végigjárni Williamsszel, és az előzetesben láthatóak alapján a Crown Heights negyed karibi konyhájával való ismerkedés közben futnak majd össze Hectorral.
Az egész világ egy nagy közösségi média, úgyhogy nincs mit csodálkozni azon, hogy könyvek, képregények és filmek feldolgozása után különböző közösségi alkalmazásokból is tévésorozatok születnek.
Valamennyire például itthon is nézték a William Shatner nevével fémjelzett, $#*! My Dad Says című sorozatot, amely egy Twitter-fiók bejegyzésein alapult. Justin Halpern komédiaíró édesapja beszólásáit tette ki a netre, a gyorsan jött siker és a több millió követő pedig hozta magával a könyvszerződést és végül a tévé, pontosabban a CBS érdeklődését is. A sorozat csak egy évadot élt meg, de nem ez volt az egyetlen próbálkozás, hogy tweetekből építsenek tévés forgatókönyvet.
Nem vagyok tinilány, így kevés mentségem van, hogy a Gossip Girlt nézem, de hát minden sorozatfüggőnek kell egy bűnös élvezet. Az itthon Pletkyafészek címmel futó sorozat egyszerű, átlátszó, és helyenként tényleg nagyon kínos, de a szereplők között sok szerethető karakter van, jók a párbeszédek, és bár a történetvezetés színvonala erősen csökkent az évek során, akadtak szép pillanatok. Már régen volt, de azok voltak a kedvenc részeim, amikor annyira túlzásba vitték a szappanoperai miliőt, hogy azt csak kifordítva lehetett értelmezni, valahogy pedig bájjal és iróniával sokáig meg tudták oldani, hogy minden banalitásával együtt a sorozat valódi szórakozást jelentsen. Ez sem véletlen, hiszen a sorozatot az a Josh Scwartz készíti, aki a Narancsvidék vagy a Chuck showrunnereként is ismert. A Gossip Girlt sokszor a vendégszereplők miatt is érdemes nézni, és nemcsak a színészekre gondolok, hiszen mégiscsak ez az a sorozat, amely részeiben zenélt a Sonic Youth és Lady Gaga is.
Mitt Romney, Barack Obama republikános ellenfele olyan szlogent kezdett használni kampányában, amely ismerősen lehet sok sorozatnéző számára. "Clear eyes. Full hearts." - mondta rendszeresen az NBC tavaly véget ért, Friday Night Lights című sorozatában Eric Taylor edző középiskolás amerikai-focicsapatának, amelynek tagjai lelkesen kiabáltak vissza: "Can't lose!"